Луганчанка, що 9 років живе в Дніпрі не отримала SWIFT переказ з США на Monobank. Картку відправника заблокували: що слід робити

На сайті відгуків про роботу банків луганчанка, яка з 2014 року мешкає в Дніпрі, поскаржилась, що не отримала SWIFT переказ з США на картку Monobank, хоча раніше проблем з отриманням грошей на цю картку у неї не виникало. Більше того, відправнику коштів фінмоніторинг заблокував картку. Представник Monobank пояснив, як уникнути такої проблеми. 

“Я прописана в Луганську, але останні 9 років проживаю в Дніпрі, маю довідку переселенця, всі документи в повному порядку, у травні місяці прошу консультацію у банку по системах міжнародних перекладів чекаючи переказу з Америки, мені люб’язно надають у чаті список я вибираю SWIFT переказ і передаю дані відправнику. Згідно даних переказів переказ може йти до 6 днів. У призначену дату переказ так і не надходить на рахунок”, – написала Олена.

У переписці з Monobank жінка отримала таку відповідь: «Банки-посередники можуть призупиняти/повертати такі платежі. Враховується належність населеного пункту до тимчасово окупованої території з 24.02.2022 та Донецької/Луганської області/АР Крим. Ми дуже намагаємось вплинути на їхнє рішення, але, на жаль, на даний момент воно залишається незмінним». Але ж клієнтка 9 років перебуває на території України. Тож на прохання оператора відправила документи, які це підтверджують. При тому, що вже надсилала їх при відкритті рахунку у 2019 році. Але чогось ця інформація не була внесена у базу даних фінустанови. 

“А далі пішло все цікавіше: рахунок відправника через санкції заблокували, гроші так і не надійшли, пересилаю квитанції про відправку оператори відписувалися що не всі дані я відправила, то квитанція не того формату, то незрозуміло який рахунок, почали викручуватися одним словом, на запитання хто повинен відповідати за мої фінвтрати через вашу помилку, відповідь: «У відправника могли заблокувати рахунок з іншої причини, а у вас ми просимо вибачення «відправник відправляє повідомлення про фінмоніторинг через санкції, банк наш морозиться, ми не винні і так далі… Я прошу надати контакти фахівця моніторингу банку, мені сказали що не мають права, пишіть листа, тобто «живі» фахівці відсутні, тепер цей банк використовую лише як український рахунок просто для тимчасового зберігання грошей, грубо кажучи транзитний рахунок”, – пише Олена.

Представник Monobank відповів наступне: на жаль, зі сторони банку відсутня можливість вплинути на політику банків-посередників, які приймають участь під час проведення даного типу платежів. Тому ми не рекомендуємо використовувати адресу тимчасово непідконтрольних територій для отримання SWIFT-переказів. Раніше при реєстрації була вказана інша адреса.

Додатково інформуємо, що ви можете надіслати платіж через:

  • Western Union,
  • RIA,
  • Moneygram.

Платежі через дані сервіси проходять успішно незалежно від прописки.

Як раніше повідомляв Інформатор, на сайті відгуків про роботу банків клієнт Monobank поскаржився, що йому не вистачає функціоналу який дозволить вимкнути міжнародні платежі. На думку клієнта це знижує рівень безпеки. Представник Monobank розповів, як це можна зробити.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Источник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *