Пошук Google додає агента зі штучним інтелектом, здатного здійснювати телефонні дзвінки від імені користувача

Google представив нову функцію для своєї пошукової системи, яка дозволяє штучному інтелекту автономно зв’язуватися з місцевими підприємствами, перевіряти ціни та наявність товарів чи послуг, а потім передавати цю інформацію користувачеві.
1/5 Починаючи з сьогоднішнього дня, у Пошук інтегруються нові, покращені функції. Gemini 2.5 Pro (найдосконаліша модель на сьогодні) та Deep Search (ідеально підходить для поглибленого мислення та досліджень) запускаються в режимі штучного інтелекту, спочатку для передплатників AI Pro та AI Ultra. Крім того, Пошук тепер може використовувати штучний інтелект для…
— Роббі Штайн (@rmstein) 16 липня 2025 р.
«Пошук тепер має функціональність, подібну до агента: він може зв’язуватися з місцевими підприємствами через штучний інтелект, щоб перевірити ціни та наявність товарів — від вашого імені. Ця функція впроваджується в США з ширшим доступом для передплатників AI Pro та AI Ultra. Ви нарешті можете видалити «хімчистку» зі свого списку справ», — заявив віце-президент Google Search Роббі Штайн.
Ця функція базується на Google Duplex, розмовній системі штучного інтелекту, вперше запущеній у 2018 році. Вона використовує розпізнавання мовлення та контекстне розуміння для плавної розмови з представниками компанії та формулювання остаточної відповіді на основі діалогу.
Компанія також анонсувала Deep Search – інструмент на базі Gemini 2.5 Pro. Він дозволяє користувачам виконувати складні пошукові розслідування та вирішувати «найскладніші питання» за допомогою комплексного аналізу.
2/5 Використовуйте Gemini 2.5 Pro в режимі штучного інтелекту для найскладніших запитів. Виберіть модель з нового випадаючого меню та дізнайтеся, як її розширені міркування можуть вирішувати математичні та програмні завдання, а також пояснювати складні теми (з посиланнями для подальшого навчання). pic.twitter.com/zI4rC29uwV
— Роббі Штайн (@rmstein) 16 липня 2025 р.
Щоб отримати доступ до глибокого пошуку, потрібно вибрати відповідну модель у випадаючому меню.
Сервіс використовує метод обробки запитів на основі фанатів — він оцінює сотні веб-сайтів, інтерпретує зібрану інформацію та створює структурований звіт із зазначенням джерел.
«Завдяки глибокому пошуку те, що зазвичай потребувало б годин пошуку для роботи, хобі чи прийняття важливих рішень, тепер можна зробити за лічені хвилини», – наголосив Штайн.
Варто зазначити, що стартапи у сфері штучного інтелекту кинули виклик Google у сфері пошуку, створивши власні браузери та спонукаючи користувачів відмовитися від Chrome.
Штучні боти перетягують трафік з новинних сайтів
