Українців знову обманюють на полицях супермаркетів
У супермаркетах та різних торгових точках покупців можуть зважувати. Для цього використовуються ваги, які не були належним чином відкалібровані. Однак така практика є порушенням прав споживачів. Отже, покупці мають можливість подавати скарги на такі заклади.

Цю інформацію надали фахівці Агентства із захисту прав споживачів. Вони наголосили, що скарги можна подавати до:
Державна служба продовольства та захисту прав споживачів.
Суд.
Наголошується, що під час придбання товарів на вагу обов’язково потрібно перевірити, чи має вимірювальний прилад повірочне клеймо. Якщо ні, покупець має право вимагати від продавця документацію, що підтверджує проходження вимірювального приладу регулярної повірки.
Більше того, зазначається, що якщо товари продаються на ринку, можна звернутися до його адміністрації за наданням вимірювальних приладів. Згідно з правилами ринкової торгівлі, вона «зобов’язана забезпечити продавців вимірювальним обладнанням».
«Якщо не було підтверджено, що вимірювальний прилад функціонує належним чином, ви можете звернутися до відповідних органів. Оскільки ваші споживчі права були порушені», – підсумували експерти.
Супермаркети вдаються до шахрайських дій під час рекламних акцій
Водночас, українські супермаркети та магазини часто використовують маркетингові стратегії для залучення більшої кількості клієнтів, зокрема рекламні знижки. Однак насправді це часто призводить до оманливої ситуації: на ціннику вказана певна ціна, але на касі зареєстрована інша.
Як зазначає Державна служба захисту прав споживачів, якщо касовий апарат відображає ціну, вищу за ту, що вказана на ціннику, покупець має повне право наполягати на сплаті суми, яка була спочатку вказана. Зрештою, саме ця ціна вплинула на його рішення про покупку.
