Корпорація Microsoft запустить інструменти на базі ШІ для надсилання електронних листів, управління документацією та виконання інших дій від імені співробітників.
Today, we’re announcing new agentic capabilities that will help boost productivity gains and bring AI-first business process to every organization. Discover how we’re empowering customers with Copilot Studio and Dynamics 365: https://t.co/QPnDbv5U8O
— Microsoft (@Microsoft) October 21, 2024
У листопаді з’явиться можливість створення автономних ШІ-агентів за допомогою Copilot Studio. Додатково представлено 10 спеціально налаштованих нейромереж для «нарощування потенціалу в галузі продажів, обслуговування, фінансів і ланцюжків постачання».
«Вважайте, що агенти — це нові додатки для світу, заснованого на ШІ. У кожній організації буде ціле сузір’я агентів. Вони зможуть давати прості підказки, відповіді, працювати повністю автономно від імені людини, команди, функції, виконуючи й організовуючи бізнес-процеси», — йдеться в блозі корпорації.
Інструменти на базі нейромереж здатні аналізувати робочі дані в Microsoft 365 Graph, системах запису, Dataverse і Fabric для виконання різної роботи на кшталт підтримки в IT, адаптації співробітників і виконання функцій особистого консьєржа для продажів і обслуговування.
Серед 10 створених агентів як приклади названо:
- агент з продажу — аналізує ліди, допомагає розставити пріоритети та спрямовує взаємодію з клієнтами за допомогою персоналізованих листів і відповідей;
- агент зі зв’язків із постачальниками — дає змогу оптимізувати ланцюжки постачання;
- агент зі служби підтримки — здатний вивчати проблеми клієнтів і покращувати процес роботи з ними.
Наступного року планується створення більшої кількості агентів.
Нагадаємо, на початку жовтня Microsoft презентувала оновлену версію ШІ-помічника Copilot з голосовим режимом і розумінням зображення на екрані.