Казкарка. СЕО Twitter заявила, що компанія майже вийшла в нуль

Вивіска Х на будівлі штаб-квартири компанії (Фото:CARLOS BARRIA  Reuters)

Вивіска Х на будівлі штаб-квартири компанії (Фото:CARLOS BARRIA Reuters)

СЕО Twitter Лінда Яккорино заявила, що компанія майже вийшла в нуль. Це після того як соцмережа скоротила більшу частину співробітників і втратила рекламодавців.

СЕО соцмережі, яка раніше називалася Twitter, Лінда Яккаріно заявила, що компанія майже вийшла в точку беззбитковості, передає TechCrunch.

Для встановлення знака таких розмірів потрібен дозвіл (Фото:скриншот)

Реклама від Маска. Великий новий логотип Twitter на штаб-квартирі компанії не сподобався владі Сан-Франциско

«Я пропрацювала в компанії вісім тижнів. Операційні показники просто зараз… ми досить близькі до беззбитковості», — зазначила Яккоринно.

Як зазначає видання, це дивовижна заява, враховуючи фінансові труднощі компанії з моменту її придбання Ілоном Маском.

Доходи від реклами різко падають, оскільки бренди призупиняють витрати на платформу, а соцмережа намагається зробити все можливе, щоб залучити платних підписників.

Водночас штат компанії скоротився з 8000 до 1500 осіб, хоча звільнені співробітники ще не отримали обіцяну тримісячну вихідну допомогу.

Також компанія стикається з численними судовими позовами через несплату орендної плати за офісні приміщення в кількох країнах.

Яккорино додала, що проводить щоденні зустрічі з брендами, які, за її словами, натхнені рекламним бізнесом компанії.

Крім того, соціальна мережа інтегрує рекламну технологію на базі штучного інтелекту, що дає змогу брендам обирати, наскільки обережними вони хочуть бути з видами контенту, поруч із якими розміщується їхня реклама. За словами Ілона Маска, менш консервативні продакт-плейсменти продаватимуться зі знижкою.

Раніше повідомлялося, що французьке агентство AFP подає до суду на соцмережу Ілона Маска через відмову обговорювати плату за новини.

Источник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *