Netflix використовував штучний інтелект для створення спецефектів

Netflix вперше застосував генеративний штучний інтелект під час створення свого оригінального контенту, про що повідомив співгенеральний директор компанії Тед Сарандос під час квартальної конференції з питань прибутків, повідомляє TechCrunch.

Це стосується аргентинського серіалу «El Eternauta», у якому були використані завершальні кадри, згенеровані за допомогою штучного інтелекту. Внутрішня виробнича команда Netflix у співпраці з продюсерами використала штучний інтелект для створення сцени, що зображує обвал будівлі.

Компанія заявила, що такий підхід дозволив завершити проєкт у десять разів швидше, ніж за допомогою традиційних методів візуальних ефектів, що призвело до значного скорочення витрат.

«Ми твердо переконані, що штучний інтелект надає творцям надзвичайну можливість створювати фільми та телесеріали не лише за нижчою ціною, але й з покращеною якістю. Існують інструменти на базі штучного інтелекту, які надають творцям можливості. […] Вони вже пожинають плоди на етапі передпродакшну: у плануванні сцен, передвізуалізації та особливо у візуальних ефектах. Раніше складні ефекти, такі як омолодження, були доступні лише тим, хто мав великі бюджети», – наголосив Сарандос.

Грег Пітерс, інший співгенеральний директор компанії, також зазначив, що Netflix також використовує генеративний штучний інтелект у різних секторах, включаючи персоналізацію контенту та рекламу.

Варто зазначити, що в липні стартап Moonvalley запустив модель для створення відео Marey, яка враховує фізичні характеристики реального світу.

Источник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *