
**Ощадбанк списав 100 гривень з пенсіонера за заміну картки після завершення строку її дії**
Пенсіонер звернувся до філії Ощадбанку для отримання нової пенсійної картки після закінчення строку дії попередньої. За цю послугу з нього стягнули 100 гривень готівкою. Відповідне звернення опублікувала його донька 20 серпня під постом банку.
Жінка розказала, що її батькові, який є пенсіонером, у відділенні банку списали кошти за видачу нової картки. Представники закладу пояснили це як плату за новий платіжний засіб, однак у виданій квитанції призначення платежу було нечітко вказане.
“Доброго дня, чи передбачено безоплатний перевипуск картки після завершення строку її дії, чи потрібно сплачувати за цю послугу?” – запитала жінка.
Відповідь Ощадбанку
Представники Ощадбанку відповіли на звернення. Вони порадили спершу зв’язатися з контакт-центром за номером 0 800 210 800 для уточнення деталей щодо картки.
“Спершу радимо звернутися до контакт-центру банку 0 800 210 800 для детальної перевірки картки. Можливо, її було автоматично продовжено або нова вже готова до отримання у відділенні. Запланований перевипуск картки на новий термін можна замовити через оператора за два місяці до або протягом місяця після закінчення строку дії. Якщо ці періоди минули, необхідно особисто відвідати відділення з документами. Згідно з тарифами, комісія за перевипуск не стягується, але може бути сплата за річне обслуговування відповідно до умов пакету, за яким картку було оформлено”, – повідомили у банку.
У Ощадбанку наголосили, що заміна пенсійної картки після завершення строку дії є безкоштовною. Ймовірно, клієнту запропонували додаткову послугу, наприклад, оформлення страхового поліса, яку він і придбав.
“Деталі щодо квитанції та наданих послуг можна уточнити лише у відділенні банку. Через інтернет така інформація недоступна”, – додали у фінустанові.