
Київстар про зняття плати за тариф
Користувачі Київстар звертають увагу на ситуацію, коли після поповнення балансу не відбувається автоматичне списання коштів за тарифний план. Це може статися через низку факторів: недостатній баланс, поповнення після встановленого періоду для зняття коштів, призупинення обслуговування номера тощо. Відповідну інформацію оприлюднила прес-служба оператора.
Для абонентів передплатної системи можливі такі сценарії: нестача коштів для списання абонплати; поповнення рахунку після завершення нічного періоду автоматичного зняття оплати (між 00:00 та 03:00). У цих випадках ініціюйте позачергове списання, набравши *578#. Іншою причиною може бути блокування номера.
Для контрактних клієнтів:
- Станом на 1-ше число місяця послуги по вашому номеру мають статус очікування на оплату,
- Робота номера тимчасово зупинена з першого числа до завершення поточного місяця.
Дії при випадковому перерахуванні коштів на інший номер
Найближчим часом зв’яжіться через онлайн-чат. Наразі технічні обмеження не дозволяють клієнтам передплатної системи повернути ошибочні перекази. Наприклад, якщо отримувач вже витратив зараховані кошти. Скасування операції доступне лише через касира або підтримку платіжного термінала виключно в день проведення транзакції.
Як діяти при несвоєчасній оплаті передплатного тарифу?
- Деактивуйте передачу даних у налаштуваннях пристрою.
- Поповніть баланс через USSD-запит *134# (навіть без інтернет-з’єднання) або скористайтесь веб-сайтом/додатком Мій Київстар через Wi-Fi.
- Ініціюйте позачергове зняття абонплати (*578#).
- Очікуйте SMS-підтвердження нарахування пакету послуг. За відсутності повідомлення або неуспішного списання — активуйте зворотний дзвінок оператора комбінацією *105*466#.
- Після отримання пакету послуг знову активуйте передачу даних.