Чому не знімається плата за тариф при поповненні рахунку, пояснили у Київстар

Київстар

Київстар про зняття плати за тариф

Користувачі Київстар звертають увагу на ситуацію, коли після поповнення балансу не відбувається автоматичне списання коштів за тарифний план. Це може статися через низку факторів: недостатній баланс, поповнення після встановленого періоду для зняття коштів, призупинення обслуговування номера тощо. Відповідну інформацію оприлюднила прес-служба оператора.

Для абонентів передплатної системи можливі такі сценарії: нестача коштів для списання абонплати; поповнення рахунку після завершення нічного періоду автоматичного зняття оплати (між 00:00 та 03:00). У цих випадках ініціюйте позачергове списання, набравши *578#. Іншою причиною може бути блокування номера.

Для контрактних клієнтів:

  • Станом на 1-ше число місяця послуги по вашому номеру мають статус очікування на оплату,
  • Робота номера тимчасово зупинена з першого числа до завершення поточного місяця.

Дії при випадковому перерахуванні коштів на інший номер

Найближчим часом зв’яжіться через онлайн-чат. Наразі технічні обмеження не дозволяють клієнтам передплатної системи повернути ошибочні перекази. Наприклад, якщо отримувач вже витратив зараховані кошти. Скасування операції доступне лише через касира або підтримку платіжного термінала виключно в день проведення транзакції.

Як діяти при несвоєчасній оплаті передплатного тарифу?

  • Деактивуйте передачу даних у налаштуваннях пристрою.
  • Поповніть баланс через USSD-запит *134# (навіть без інтернет-з’єднання) або скористайтесь веб-сайтом/додатком Мій Київстар через Wi-Fi.
  • Ініціюйте позачергове зняття абонплати (*578#).
  • Очікуйте SMS-підтвердження нарахування пакету послуг. За відсутності повідомлення або неуспішного списання — активуйте зворотний дзвінок оператора комбінацією *105*466#.
  • Після отримання пакету послуг знову активуйте передачу даних.

Источник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *